Auteur Topic: Thais Restaurant BaiYok Zwolle  (gelezen 2680 keer)

Offline Mariëlle

  • Administrator
  • Chef de cuisine
  • *****
  • Berichten: 1.050
    • Schoonheidssalon Beautique Mariëlle
Thais Restaurant BaiYok Zwolle
« Gepost op: 04 mei, 2008, 22:42:26 pm »
Gisteren heerlijk gegeten bij BaiYok in Zwolle... :puh2:

Echt een aanrader, je kunt kiezen uit diverse menu's (voor 2 personen krijg je dan 1 voorgerecht naar keuze, de bijgerechten zijn voor 2 personen. Wij kozen het "Lente menu", Eddy had Thaise kleine hapjes, o.a. kip in bananenblad, runder- en varkenssat? en viskoekjes.dit werd geserveerd met bijpassende sausjes.
Ik koos voor deTom Yam Koeng (ehm schrijf ik het goed?) In elk geval superscherpe garnalensoep. Het was een zure soep,door het limoensap. Heel lekker...eerst denk je, huh is dit scherp; nee hoor valt best mee, maar halverwege je kommetje...zelfs IK stond in de fik!  :bonk:

Het Lentemenu bestond uit pangafilet met een lekker zoetpittig sausje, garnalensalade met rauwe groente en dressing van limoen, citroengras en munt , kipfilet in Thaise gele curry met pompoenstukjes, warme groenten(babyma?s, peultjes, paksoi,broccoli).
We hadden er nog extra ossenhaas bijbesteld. Gebakken in olie,knoflook en  oestersaus...Als je een menu bestelt mag je ook een dessert kiezen van de kaart.
Eddy nam roomijs met tropisch fruit(mooi geserveerd op bananenblad en een orchidee).
Ik nam de warme banaan met kokossaus.
We waren echt zo vol....pffffffffff  alles is zo lekker en je wilt niks laten staan... Hier komen we zeker vaker!

Je kunt kiezen uit menu's (vanaf 2 personen) maar je kunt ook apart schotels bestellen met bijgerechten naar keuze.

TIP:
Je kunt er ook een Thaise kookcursus volgen!

Kijk op www.baiyok.nl

NIEUW: nu ook afhalen in Zwolle:

www.baiyokvoorthuis.nl





« Laatst bewerkt op: 08 april, 2009, 23:55:03 pm door Marielle »