Auteur Topic: Restaurant de Baander,Dalen.  (gelezen 4877 keer)

Offline Mariëlle

  • Administrator
  • Chef de cuisine
  • *****
  • Berichten: 1.050
    • Schoonheidssalon Beautique Mariëlle
Restaurant de Baander,Dalen.
« Gepost op: 18 mei, 2007, 00:15:23 am »
Restaurant de Baander,Dalen.(kijk op www.restaurantdebaander.nl)

Lekker eten voor een redelijke prijs.
Ze hebben een à la carte menu; maar ook kun je lekker grillen in het grillrestaurant.Ik geloof 22,50 p.p.

Je krijgt dan 6 soorten vlees; runderhamburger,kipfilet,varkenslapje,biefstuk,sat? en ooops nog iets.Word geserveerd met 3 sausjes,friet,gebakken aardappeltjes, salade en soep vooraf.Al het vlees is al gemarineerd/gekruid e.d. dus goed op smaak.

Het vlees moet je zelf grillen op de grillplaat.Maar das natuurlijk geen probleem. :biggrin:
Wij vonden het erg lekker en goed verzorgd.
« Laatst bewerkt op: 01 juli, 2011, 23:09:03 pm door Marielle »



Offline Janetta

  • Lid
  • Aide de cuisine
  • *****
  • Berichten: 27
Re:Restaurant de Baander,Dalen.
« Reactie #1 Gepost op: 26 april, 2009, 14:00:39 pm »
hallo Marielle,
De Baander is sinds 1 januari j.l. overgegaan naar nieuwe eigenaar. Ze zijn nu 7 dagen in de week geopend, vanaf 16.00 uur en hebben goedlopende menu's laten staan en enkele aangepast, ik ga binnenkort een keer eten!! Dan hoor je het.
groeten Janetta

Offline Janetta

  • Lid
  • Aide de cuisine
  • *****
  • Berichten: 27
Re:Restaurant de Baander,Dalen.
« Reactie #2 Gepost op: 07 mei, 2009, 20:26:18 pm »
hoi,
ben ik weer, heb op de website gekeken, maar is nog steeds niet vernieuwd. Oude foto's en volgens mij ook nog niet aangepaste menu's. Als ik ga eten, zal ik dat eens vragen aan eigenaresse, of dat werkelijk zo is.
Groetjes Janetta

Offline Janetta

  • Lid
  • Aide de cuisine
  • *****
  • Berichten: 27
Re:Restaurant de Baander,Dalen.
« Reactie #3 Gepost op: 10 juni, 2009, 14:45:06 pm »
Hoi,
We zijn er inmiddels wezen eten, het was heerlijk. Ze hebben inderdaad de kaart aangepast en hebben een seizoenskaart, met nu o.a. asperges en een speciale streekgerechtenkaart. De website is nog niet aangepast, gaat wel gebeuren, volgens nieuwe eigenaar. Binnenkort gaan we er van het werk eten, heerlijk.
Groetjes Janetta

Offline Mariëlle

  • Administrator
  • Chef de cuisine
  • *****
  • Berichten: 1.050
    • Schoonheidssalon Beautique Mariëlle
Re: Restaurant de Baander,Dalen.
« Reactie #4 Gepost op: 01 juli, 2011, 23:15:14 pm »
Even een update!

Afgelopen april weer eens bij de Baander gegeten met 2 collega's. De kaart is redelijk uitgebreid en ik koos voor het duo van lam met tijm-honingsaus, mijn collega's namen vooraf een preisoepje (die heerlijk was) en vervolgens een t bone steak en  gestoofde sucade.

Erbij genoeg frietjes, gebakken aardappelen, warme groente en salade.Tussendoor word regelmatig gevraagd of ze nog het één en ander aan kunnen vullen. Ook de verzorging kwa drankjes was prima.

En vooral, het eten was heerlijk! Echt een aanrader, dus, in de buurt van Dalen? Ik zou er zeker even langs gaan!