Auteur Topic: Italiaans restaurant Trivio del Villaggio Meppen (NL)  (gelezen 4635 keer)

Offline Mariëlle

  • Administrator
  • Chef de cuisine
  • *****
  • Berichten: 1.050
    • Schoonheidssalon Beautique Mariëlle
Italiaans restaurant Trivio del Villaggio Meppen (NL)
« Gepost op: 05 november, 2013, 00:08:53 am »
Voor liefhebbers van echt Italiaans, een echte aanrader. Wel even reserveren vanwege de drukte!

Een gezellige ontvangst, vriendelijk en kundig personeel doet de rest. En wat een ruime keuze op de menukaart!
We moeten binnenkort maar weer eens er naar toe om iets anders uit te proberen van de kaart!

We kozen ervoor om eens geen pizza te bestellen, al zullen die ook overheerlijk zijn en er is maar liefst keus uit 100 soorten! (misschien een keer een idee om die af te halen).

Voor mij het voorgerecht "pane Trivio del Villagio", heerlijk versgebakken pizzabrood met knoflookroomboter, groene & zwarte olijven en zongedroogde tomaatjes. Een heel ruime portie!
Voor hem de carpaccio van ossenhaas met Parmezaanse kaas, met heerlijk vers brood en kruidenboter.

Dan het hoofgerecht, heerlijk! Je krijgt standaard heerlijke ovenaardappeltjes met knoflook, rozemarijn en ui, warme groente en een salade geserveerd.
Voor de spaghetti olio aglio wordt een meerprijs gerekend, maar om geheel in Italiaanse stijl te blijven en omdat ik nieuwsgierig was naar de originele smaak heb ik die besteld en het was heerlijk!

Hoofgerecht voor hem: Arrosto misto di Carne, diverse soorten vlees van de grill met een heerlijke warme saus naar keuze (in dit geval pepersaus).
Voor mij de Bistecca al gorgonzola, heerlijke ossenhaas gegrild naar wens, met gorgonzolasaus, wat een heerlijke combi voor een kaasfreak als ik!
Het was heerlijk, tot slot voor hem nog een huisgemaakte tiramisu, ook een aanrader.  Voor mij alleen nog ruimte voor een Tia Maria  :biggrin:
Al met al een hele goede ervaring en een heel goed adres!
Heerlijk Italiaans eten in het Drentse Meppen.

www.trivio-del-villaggio.nl